چقدر پروتئین می تواند شما به عنوان یک بیمار بیماری های کلیه را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چقدر پروتئین می تواند شما به عنوان یک بیمار بیماری های کلیه راچقدر پروتئین می تواند به شما به عنوان یک بیمار بیماری کلیه را؟ جیره غذایی تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد کلیه ها. ترکیبات غذایی که می خوریم. همه چیز از سدیم، به پروتئین، به قندها، عملکرد کلیه تاثیر در سلامت و بیماری.

مواد غذایی مانند پروتئين، اگر در بیش خورده، می تواند فشار را افزایش می دهد در داخل فیلتر کلیه 'به نام گلومرول. افزایش است به عنوان "فشار خون بالا intraglomerular" نامیده می شود. این به نوبه خود باعث افزایش میزان فیلتراسیون کلیه ها، به نام GFR، و پدیده ای است که به نام "hyperfiltration تطبیقی". پروتئین چگونه اضافی باعث این اتفاق می افتد به طور کامل درک نشده است اما فرضیه خاصی وجود دارد خارج وجود دارد. یکی از آنها این است که پروتئین بیش از حد می تواند بازجذب سدیم توسط کلیه را افزایش می دهد. توضیحات دیگر شامل توضیح است که پروتئین بیش از حد می تواند تولید مواد شیمیایی خاص که به کلیه ها مضر هستند افزایش می دهد، و باعث بافت اسکاری در کلیه ها. این مواد شیمیایی عبارتند از چیزی به نام "فاکتور رشد مشابه انسولین"، و "kinins کلیه"، در میان دیگران. اینها برخی از دلایل معتقد است برنامه غذایی با پروتئین کم می شود خوب است برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی می شود.

چقدر پروتئین می تواند به شما به عنوان یک بیمار بیماری کلیه را؟

برای بسیاری از افراد مبتلا به بیماری کلیه، این به معنی این یک رژیم غذایی است که در مورد 0.8 گرم پروتئین برای هر کیلو از وزن بدن خود را. به عبارت دیگر، اگر شما 70 کیلو می باشد، باید حدود 56 گرم با کیفیت بالا پروتئین روزانه.

توجه داشته باشید که ذکر شد "با کیفیت بالا" در پاراگراف بالا. چه که دقیقا چیست؟ خب، در طبیعت، پروتئین همراه با مواد تشکیل دهنده دیگر بسته بندی، یکی از آنها فسفر است. فسفر بیش از حد می تواند یک مشکل در بیماری های کلیوی می شود و می تواند با بیماری های استخوان همراه است. بنابراین شما می خواهید به خوردن پروتئین از منابع که نسبت بالایی از پروتئین به میزان فسفر.

اگر سوالی دارید دیگر یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-diet/681.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری های کلیوی، چقدر پروتئین می تواند شما به عنوان یک بیمار بیماری های کلیه را ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: